تیم کاراته گلستان عازم رقابت‌های بین‌المللی کاراته ارمنستان

رییس هیات کاراته گلستان گفت: تیم کاراته گلستان با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان عازم رقابت‌های بین‌المللی کاراته ارمنستان می شود.

اسماعیل جبله  گفت: ۱۵ ورزشکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان به همراه مربی، سرپرست و داور ۲۳ شهریور به ارمنستان اعزام می‌شوند تا ۲۵ و ۲۶ شهریور با حریفان خود در این مسابقات مبارزه کنند.

او افزود: بهترین کاراته‌کا‌های استان گلستان بر اساس توانمندی فنی و قدرت جسمانی برای شرکت در این مسابقات انتخاب شدند تا با کسب مدال‌های رنگارنگ بار دیگر باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سطح بین الملل شوند.

رییس هیات کاراته گلستان مهمترین دلیل اعزام تیم از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات ارمنستان را توانمندی بالای ورزشکاران و ارتباطات خوب استان در سطح بین الملل اعلام کرد و  افزود: این اعزام در پاسخ به حضور تیم ملی کاراته ارمنستان در مسابقات بین المللی گلستان کاپ سال ۱۳۹۸ به میزبانی علی‌آبادکتول و بر اساس دعوت رسمی فدراسیون کاراته این کشور انجام خواهد شد.

جبله گفت: ۲ هزار ورزشکار در گلستان به صورت سازمان یافته در رشته کاراته فعالیت دارند و این روز‌ها شاهد حضور جمعیت زیادی از کودکان و نوجوانان علاقمند در کلاس‌های تابستانی رشته کاراته در تمام شهرستان‌های استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.