فروشندگان مواد­مخدر در آبادان لو رفتند

فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر خرده فروش موادمخدر توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی امدادخواهی شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریتی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت افردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در برخی از نقاط این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس پیشگیری و توان رزمی یگان امداد، پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تحت نظر قرار دادن متهمان، موفق شدند تعداد ۱۴ خرده فروش مواد مخدر را در چند عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان، ۳۳۰ بسته انواع مواد مخدر همراه با ۶۳۲۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر از تشکیل پرونده مقدماتی بر علیه متهمان برای مراحل قانونی و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین با تشکر از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.