اهدای ۵۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط به مراکز درمانی سیستان و بلوچستان

 مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط (UV) توسط این بانک در راستای مسوولیت‌های اجتماعی به مراکز درمانی خیریه و بیمارستان‌های دولتی استان اهدا کرد.

 علیرضا ملازاده  مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان  در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: همچنین توزیع پوشاک و کفش در بین بچه‌های مناطق محروم و پتو و لوازم التحریر در بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مسوولیت اجتماعی بوده است.

وی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به سمتی می‌رود تا مشتریان بدون حضور در حوزه نیز از خدمات آنلاین این بانک بهره‌مند شوند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: این بانک رشد قابل توجهی در کشور داشته و  امسال تنها بانکی بوده که هدف اصلی‌اش یعنی پرداخت تسهیلات را انجام می‌دهد.

وی افزود: از سیاست‌های دیگر بانک در راستای بانکداری پیشخوان مجازی و بانکداری اینترنتی اینست که به سمتی برود که مشتریان بدون حضور در شعبه نیز خدمات را دریافت کنند.

ملازاده بیان کرد: در این بانک نیز بالای ۸۰ درصد افتتاح حساب‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح "مهریار" در سال گذشته انجام شده گفت: سعی کردیم با شرایط و اختیاراتی که داشتیم به عنوان یک بازوی اقتصادی قوی در کشور باشیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: این بانک صد در صد مردمی بوده و هیچ خط اعتباری خارجی ندارد، بنابراین پرداخت بعضی از تسهیلات تکلیفی نیز از عهده این بانک خارج شده است.

وی یادآور شد: با وجود افزایش تورم در سال گذشته در این استان بیش از ۷۵ درصد رشد منابع داشتیم و از ابتدای امسال نیز تاکنون ۳۰ درصد رشد منابع داشتیم.

ملازاده تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران پایین ترین مطالبات بانکی در سطح کشور را داشته که میزان یک و یک‌دهم است.

وی ادامه داد: سیاست اصلی مدیران بانک و هدف‌هایی که برای ما تعیین شده در راستای پرداخت راحت و سریعتر تسهیلات به مردم است تا در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت شود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: سفته مجازی یکی از این راه‌ها برای آسان‌ترکردن پرداخت وام است.

وی گفت: یکی دیگر از سیاست‌های بانک، که در بحث حمایت از کالاهای ایرانی است و هم به تولید و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند و هم خدمتی به مردم برای معیشت انهاست، طرح کالاکارت بوده که با استقبال خوبی مواجه شده و مشتریان می‌توانند تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

ملازاده بیان کرد: در طرح کالاکارت شرکت‌های معتبری از جمله امرسان، پاکشوما، اسنوا و حتی شرکت‌های استانی در بحث خرید لب تاب، موبایل، مبل، دوچرخه و سایر لوازم خانگی همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: در اساسنامه بانک مهر ایران، بحث سود جایگاهی ندارد و در حال حاضر نرخ بهره تسهیلات آن بیشتر از چهار درصد نیست.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: بانک مهر ایران در استان ۱۳ شعبه دارد که ۶ شعبه در زاهدان، سه شعبه در منطقه سیستان و بقیه در بلوچستان و شهرهای چابهار، خاش، ایرانشهر و سراوان است.

وی افزود: بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان پایین‌ترین نسبت کارکنان در سطح کشور را دارد که بر این اساس ۶۵ نفر در شعب این بانک در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

ملازاده  گفت: نزدیک ۳۳۲ هزار نفر مشتری در سطح سیستان و بلوچستان داشته و وام‌هایی که امسال پرداخت شده ۱۵ هزار فقره بوده و از این تعداد ۹ هزار وام بدون ضامن پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار