تعیین تکلیف ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا در ۱۸ ماه گذشته

بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا از سال ۱۴۰۰ تاکنون تعیین تکلیف شده که رشد ۳۱ برابری نسبت به سال‌های قبل داشته است.

علی جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان اصفهان گفت: از بدو تاسیس سازمان اموال تملیکی تا سال ۱۴۰۰ حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان و یک سال و نیم گذشته ۴۵ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد.

وی افزود: حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد این رشد مبلغ تعیین تکلیف اموال به‌دلیل تورم است، اما عملکرد و رشد ۳۱ برابری نشانه همگرایی و تعامل و سیاست‌گذاری علمی در سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: فروش اموال تملیکی این سازمان هم حدود ۴۰۵ درصد رشد داشته و اعاده کالا‌های متروکه نیز حدود هزار درصد رشد داشته و کالا‌ها به‌دست صاحبان آن‌ها رسیده است.

جمشیدی افزود: مجموع انبار‌های مورد استفاده این سازمان با احتساب محوطه و سوله‌ها تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار متر مربع بود که از این مقدار حدود ۵۸ هزار متر مربع تملیکی و ۸۰ درصد آن‌ها استیجاری بود.

در این مراسم که در سالن شهید سلیمانی دانشگاه اصفهان برگزار شد و مهدی قربانی مدیر قبلی تجلیل شد و رحیم بهادری به عنوان مدیر کل اموال تملیکی استان اصفهان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.