نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خبر داد

ضرورت توجه مسئولان به امکانات درمانی در ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان برای اجرای طرح‌های درمانی در ایلام پیگیر باشند، گفت: استان در بخش درمانی به شدت نیازمند اجرای طرح‌های مختلف است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام اظهار کرد:رفت و آمد برای بیماران استان ایلام بسیار سخت است، استان ایلام در بخش امکانات درمانی به شدت نیازمند توجه است لذا مدیران باید در این بخش تلاش مضاعف انجام دهند.

وی افزود: مدیران به حوزه کاری خود برای اجرای طرح‌های مختلف اشراف داشته باشد، باید نیاز‌های استان در هر بخش از قبل شناسایی شده باشد.

وی گفت: معمولا مراجعین درمان تامین اجتماعی اقشار متوسط و پایین جامعه هستند، مدیران و کارکنان تامین اجتماعی به خصوص در بیمارستان و درمانگاه‌ها حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات آن‌ها باید به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در حوزه درمان در استان ایلام در دستگاه‌های مختلف از جمله تامین اجتماعی در دست اجرا و یا درست مطالعه است، افزود: اجرای این طرح‌ها نیازمند پیگیری جدی به خصوص در بحث تخصیص اعتبارات است.

وی اظهار کرد: باید به طور جدی از طریق سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبارات لازم رایزنی و پیگیری کرد تا این طرح‌ها به سرانجام برسد چراکه استان ایلام نیازمند طرح‌های حوزه درمانی است.

وی مطرح کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف مدیران است، تعدادی از مدیران به هر طریق دنبال حل مشکل مردم هستند و عده‌ای هم متاسفانه این قضیه را فراموش می‌کنند.

وی گفت: ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی نباید معطل شود، در دستگاه‌هایی مثل مدیریت درمان تامین اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد باید حداکثر تلاش را برای تکریم و حل مشکلات ارباب رجوع به کار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.