دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و کشف ۶ دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی فعالیت یک مالخر را در شهرستان‌های تهران شناسایی کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، مرد جوان اهل خوزستان می‌باشد و خودرو‌های مسروقه را از سارقان خریداری کرده و سپس با سند نمره و تغییر اصالت آن به فروش می‌رساند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و اقدامات کارآگاهی مخفیگاه متهم را در شهرستان «بهارستان» استان تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه خودروی مسروقه و سند نمره کشف کردند.

وی افزود: با انتقال متهم به اداره دوم متهم به خرید ۶ دستگاه خودروی مسروقه تغییر اصالت خودرو با همکاری همدستش اعتراف و کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم دوم پرونده در محدوده سه راه اقسریه شدند و وی را طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به اداره دوم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه با همکاری متهمان ۶ دستگاه خودروی سند نمره که در پارکینگ دوستان و اقوام متهمان پنهان شده بود کشف شد ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

برچسب ها: حوادث ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار