شناسایی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نان در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد نانوایی متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه نان و آزاد فروشی می‌کرد توسط بازرسان شناسایی شد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این واحد متخلف نانوایی اقدام به جمع آوری نان به تعداد ۲۰۰۰ قرص نان دولتی و در قالب بسته بندی قصد آزاد فروشی را داشته با حضور بموقع بازرسان سازمان جهاد کشاورزی شناسایی و از اقدام جلوگیری شد.

وی افزود: پیرو گزارش قرارگاه دفاع از حقوق عامه در خصوص عرضه خارج از شبکه نان این واحد نانوایی متخلف به علت عرضه خارج از شبکه، عدم حضور متصدی، عدم رعایت ساعت کاری و آزاد فروشی نان به عنوان متخلف ثبت شد.

خدایاری تاکید کرد: در بحث جلوگیری از تضییع کنندگان حقوق عامه برای احدی کوتاه نخواهیم آمد و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.