ثبت‌نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد فقط تا پایان امروز

مهلت ثبت‌نام مرحله اول فراخوان جذب عضو هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه ۲۰ شهریور به پایان می‌رسد.

مرحله اول فراخوان جذب هیات علمی وابسته دانشگاه آزاد اسلامی که از ۱۵ تیرماه آغاز شده بود، امروز ۲۰ شهریور ماه به پایان می‌رسد و پس از تایید بررسی صلاحیت‌های علمی و عمومی در هیات‌های اجرایی جذب استان‌ها، پذیرفته‌شدگان از آغاز نیمسال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شروع به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی خواهند کرد. 

بنا بر اعلام قبلی دکتر عباس اشرفی، رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله دوم فراخوان جذب هیات علمی وابسته نیز آذر ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند دانشگاه ازاد تهران مرکزی
۱۳:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
چگونه یک کارمند کارگزینی با رانت، عضو هیات علمی شده و چندین سال است تمام بودجه دانشگاه آزاد تهران مرکزی در اختیار اوست و همه از تخلفاتش آگاهند اما کسی هم به تخلفاتش رسیدگی نمیکند چون با چاپلوسی مدیران از نظارت فرار میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
تخلفات در معاونت اداری ومالی تهران مرکزی بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
احتمالا از دانشگاه آزاد خبر ندارید که چگونه از راههای مخفیانه دوستان و رفقای سفارشی را جذب هیات علمی میکنند دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد تهران مرکزی مملو از سفارشی های هیات علمی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
عجب زرنگند این دانشگاه آزادی ها ! چرا مدیران دانشگاه آزاد ، مابه التفاوت معوقه افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت امسال را پرداخت نمیکنند ؟ اصلا به کجا میتوانیم شکایت کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
استاد وابسته بیمه پرداختی سهم دانشگاه و تعهدات کارفرما ندارد دستیار آموزشی هم بیمه سهم کارفرما و تعهدات دانشگاه ندارد و پرداختی حق التدریس ندارد زیرا از شهریه دانشجویان دکترا کسر میکنند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
دانشگاه آزاد اسلامی را دریابید ! دستگاه عریض و طویلی که این روزها مجموعه رویدادها سبب شده است که درباره میزان تحقق اهداف و مأموریت‌های آن، ابهاماتی پیش آید و این پرسش اساسی مطرح شود که نحوه و کیفیت نظارت بر این نهاد با توجه به اهمیت آن، تا چه میزان دقیق و به دور از حاشیه‌ بوده است؟
آخرین اخبار