تامین و توزیع بیش از ۲۱۵ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: بیش از ۲۱۵ میلیون لیتر نفتگاز در پنج ​ماهه نخست در استان تامین و توزیع شده است.

سید حجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: بیش از ۲۱۵ میلیون لیتر نفتگاز در پنج ​ماهه نخست سال جاری در سطح استان تامین و در بخش‌های کشاورزی، صنایع، حمل و نقل و حرارتی مصرف شده است.

او با بیان اینکه مصرف نفتگاز در منطقه اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش یافته است، گفت: این میزان سوخت در بخش‌های کشاورزی، صنایع و حمل و نقل در سطح منطقه مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: از مجموع ۲۳ هزار و ۵۳ دستگاه تراکتور تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۷ دستگاه و از مجموع یک هزار و ۴۳۶ دستگاه کمباین یک هزار و ۴۰۸ دستگاه پلاک گذاری شده است.

مدنی اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی را گامی بزرگ در جهت تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه  https://newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی، نسبت به ثبت درخواست خود جهت دریافت سهمیه سوخت مورد نیاز اقدام کنند.  

او بیان کرد: اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی نقش بسزایی در مدیریت مصرف سوخت بخش کشاورزی استان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز داشته و تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت بوده که با تلاش همکاران و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.