تشرف یک میلیون زائر پیاده به مشهد

شهردار مشهد گفت: پیش‌بینی و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که پیاده‌روی زائران پیاده به سمت مشهد امسال با رشد مواجه شده و به عدد یک‌ میلیون نفر خواهد رسید.

محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد گفت: تمامی ارکان تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی در استان خراسان به منظور استقبال شایسته از زائران به خصوص زائران پیاده حرم مطهر رضوی بسیج شده‌اند.

او با بیان اینکه دهه آخر صفر در مشهد یکی از ویژه‌ترین مناسبت‌های کشور به شمار می‌رود، افزود: کمیته‌های هفت‌گانه ستاد دهه آخر صفر شهرداری با ماه‌ها فعالیت و تلاش تا به امروز درحال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل امر زیارت و عزاداری زائران و مجاوران بوده‌اند.

شهردار مشهد با قدردانی از عوامل برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در مشهد ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارائه به زائران و مجاوران در ۳ روز پایانی ماه صفر شهادت به کار گرفته خواهد شد.

قلندر از حضور یک میلیون زائر پیاده در مشهد خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که پیاده‌روی زائران پیاده به سمت شهر مشهد امسال با رشد مواجه شده و به عدد یک میلیون نفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: با رشد فزاینده حضور مردم در تشرف پیاده از شهر‌های دیگر به مشهد، میزان شکوه این مراسم آیینی و مذهبی افزوده و بار وظیفه را بر دوش ما سنگین‌تر می‌شود.

شهردار مشهد تاکید کرد: تمامی ۷ کمیته تشکیل شده برای دهه پایانی صفر مانند حمل‌ونقل، اسکان، میزبانی و ... مهم هستند و کسی بر دیگری ارجحیت ندارد، بنابراین همه باید تلاش کنند تا وظایفی که بر عهده آن‌ها قرار داده شده است را به نحو احسن انجام دهند.

قلندر اظهار کرد: تمامی مدیران عالی و ناظرین سازمان‌های خدمات‌رسان در مدیریت شهری باید توجه داشته باشند که انجام وظایفشان به دقت بسیار زیادی نیاز دارد، بنابراین باید تلاش کنید تا غفلتی در این مسیر صورت نگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.