شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سد فولادی دفاع از انقلاب است

استاندار لرستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سرمایه انسانی خود، سد فولادی دفاع از انقلاب در جنگ تمام عیار دشمنان و انتقال دهنده ارزش‌، سنت ها، دانش و هنجارها به جامعه است.

فرهاد زیویار در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزو نهادهای مولود انقلاب اسلامی است که در راستای حفظ نظام و تبیین ارزش های انقلاب حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هر نهادی باید بطن و مطابق با نیاز و خواسته‌ هر جامعه باشد تصریح کرد: بسیاری از نهادها قبل از انقلاب اسلامی وارداتی بودند و تا خود را با نیاز و مطالبات مردم منطبق کردند چند دهه طول کشید، برخی نهادها از دستور کار خارج، برخی با تغییر و تحول اساسی مواجه و یا در نهاد دیگری ادغام شده‌اند.

استاندار لرستان افزود: برای مثال، پس از انقلاب اسلامی و با ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها، تغییرات اساسی در آنها به وجود آمده و همچنان ماندگار است.

زیویار با بیان اهمیت و ضرورت فعالیت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در جنگ تمام عیار دشمنان نظام اسلامی با انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سدهای فولادی است که ظرفیت‌های خود را به عنوان سپر قرار می‌دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.