خلاقیت و نوآوری نوجوانان و جوانان باید در کف میدان دیده شود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت و شکوفا شدن استعدادهای نوجوانان و جوانان گفت: باید خلاقیت و نوآوری جوانان و نوجوانان با استعداد این استان در کف میدان خودش را نشان بدهد.

 محمد کرمی  در جلسه هماهنگی رویداد «فن کد» پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهارکرد: خوشبختانه این استان جوان ترین استان کشور است و در میان این جوانان برومند، استعدادهای بسیار خوبی در استان داریم که باید این استعدادها را کشف و زمینه شکوفا شدن آن را فراهم کنیم.

وی افزود: مجموعه‌های علمی از جمله مدارس، هنرستان ها و دانشگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌ها و ثروت‌های موجود در سیستان و بلوچستان موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم آورند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید با به میدان آوردن جوانان و استفاده از تفکر نوین این قشر از جامعه، یک تجارت پایدار در منطقه ایجاد و از ظرفیت مرزهای استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال کاری برویم و تلاش کنیم حتما کار انجام خواهد شد و هیچ کار نشدنی وجود ندارد.

کرمی تاکید کرد: باید فناوری‌های جدید را بکار گیریم چرا که این رویکرد و اقدام علمی موجب تغییر و تحول در مجموعه‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: انحصار در هر حوزه‌ای موجب آسیب است بنابراین انحصار در حوزه فناوری را باید بشکنیم چرا که از بین بردن انحصار موجب افزایش بازدهی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار