برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد در یزد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد گفت: هشتمین نمایشگاه فولاد، متالوژی، ریخته گری و صنایع وابسته و اولین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی در یزد آغاز بکار کرد.

احمد قافی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد با اشاره به حضور صنعتگرانی از ۱۰ استان در قالب ۶۸ غرفه گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های حوزه متالوژی، ریخته گری و صنایع وابسته فولاد به نمایش گذاشته شده است.

او افزود: بیش از ۸۰ درصد قطعات عرضه شده در این نمایشگاه در داخل کشور تولید می‌شوند و همچنین در این رویداد از یکی از بزرگترین قطعات و ماشین آلات تولید خطوط فولاد رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد خاطرنشان ساخت: ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۷ الی ۲۲ و پایان کار آن ۲۱ شهریور است.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز از این نمایشگاه به عنوان نمایان گر صنعت واقعی یاد کرد و افزود: صنعت قطعه سازی و ماشین سازی ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

او افزود: جوانان نخبه و نوآور ما با تولید قطعات اساسی حوزه صنعت و فولاد، کشور را در بسیاری زمینه‌ها خودکفا کرده اند و قطعه‌ای که چندین برابر قیمت آن وارد می‌کردیم در حال حاضر در کشور تولید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار