کارگاه توانمند سازی مدیران محلات در طرح کرامت سپاه عاشورا

کارگاه توانمند سازی مدیران محلات در طرح کرامت سپاه عاشورا با محوریت بررسی موضوعات و مشکلات مناطق مختلف استان برگزار شد.

 فرمانده سپاه عاشورا گفت:شما عزیزان مایه ایجاد امیدواری در محلات محروم هستید، اما وضعیت امروز محلات واقعا جای تاسف دارد، چون در اثر کوتاهی عده‌ای از مسئولان سنوات گذشته شهری کمبود‌هایی اتفاق افتاده که با همت و اقتدار شما و همراه سازی مسئولان مرتبط، اقدامات مفید صورت می‌گیرد.

سردار عباس قلیزاده تصریح کرد:امامین انقلاب می‌فرمایند هرمشکلی می‌تواند به دست توانمند بازوی انقلاب یعنی بسیج و سپاه حل شود در همین راستا در خواست داریم با توجه به کمبوداعتبارات، اولویت سنجی کنید و با مشاوره با کارشناسان و هماهنگی مسئولان آسیب‌های محلات را حل کنیم.

وی امید آفرینی و ایجاد انگیزه در مردم محلات محروم و توجه به دین باوری را در حل بسیاری از مشکلات تاثیر گذار دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: طرح کرامت یکی از طرح‌هایی است که مبنای قرآنی و روایی دارد، همچنین نحوه برخورد با مردم از حلقه‌های مفقوده است که باید به ان توجه جدی داشته باشیم. 

حجت الاسلام سرایی نیز افزود: در مناطق محروم شهر که به شدت نیازمند کمک مسئولان است در زمان انتخابات ازمردم رای جمع می‌کنند و وعده می‌دهند، اما باید دید چند درصد این‌ها در زمان حاکمیت زیر ساخت‌های لازم را برای مردم همین منطقه اماده می‌کنند.

حجت الاسلام سرایی خاطر نشان کرد: فهم درست و منطقی از واقعیت‌ها و شرایط، تکلیف شناسی در موقعیت و عزم واراده طولانی و ثبات قدم یکی از راه‌های موثر در بحث مردم شناسی است.

وی با تاکید بر اینکه روحیه امیدآفرینی و حرکت جهادی و انقلابی میتواند پیشبرد گام دوم انقلاب را رقم بزند، گفت:مساجد محور اصلی انقلاب هستند چرا که می‌توانند مشکلات زیادی رادر سطح محلات حل کنند.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران محلات مشکلات و دغدغه‌های خود را در بخش‌های مختلف بیان داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.