فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین با صد در صد ظرفیت

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی قزوین با صد در صد ظرفیت از صبح امروز یکشنبه به شهروندان قزوینی خدمات رسانی می‌کند.

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: از صبح امروز یکشنبه ناوگان اتوبوسرانی قزوین با صد در صد ظرفیت در خدمت شهروندان است.

وی بیان کد: ۴۰ دستگاه از اتوبوس‌های این ناوگان که از ۲۷ مرداد امسال جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) به شهر مرزی مهران اعزام شده بودند، پس از ۲۳ روز سرویس دهی شبانه روزی به چرخه ناوگان اتوبوسرانی قزوین بازگشتند.

تقوی افزود: سوخت گیری اتوبوس‌ها در مرز مهران، اعزام تیم فنی و پشتیبانی و تجهیرات خودرویی، دانگ فنگ کشنده، پمپ گازوییل و سایر تجهیرات، طی جلسات متعدد در  قرارگاه اربعین سازمان اتوبوسرانی در سه کار گروه پشتیبانی وفنی، اجرایی، تدارکات و رفاهی بررسی شده و با تمام توان به صورت شبانه روزی در مرز مهران خدمت رسانی کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم‌های گشت و بازرسی، حدود ۱۰۰ راننده به همراه اکیپ فنی و تعمیرکاهی و پرسنل خدوم ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در شهر مرزی مهران به مدت ۲۳ روز به صورت شبانه روزی به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی کردند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: تمامی اتوبوس‌های ناوگان در بازگشت از مرز مهران هزار و چهارصد زائر ناوگان برون شهری را به شهر قزوین بازگرداندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار