بیش از ۳۷ هزار پست اجرایی در خراسان رضوی بلاتصدی است

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی از وجود بیش از ۳۷ هزار پست اجرایی خالی در خراسان رضوی خبر داد.

محمد موسوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: در دستگاه‌های اجرایی استان ۷۹ هزار و ۲۲ پست اجرایی وجود دارد که از این تعداد، ۴۱ هزار و ۹۵۴ پست تصدی شده و ۳۷ هزار و ۶۸ پست بلاتصدی است.

او افزود: در استان ۱۴۵ هزار و ۴۲۴ کارمند شامل رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین وجود دارد که از این تعداد ۷۶ هزار و ۴۴۵ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۹۷۹ نفر زن هستند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی ادامه داد: آمار کارمندان رسمی در خراسان رضوی ۱۱۳ هزار و ۳۲۸ نفر، کارمندان پیمانی ۲۱ هزار و ۱۵۴ نفر و کارمندان قرارداد کار معین ۱۰ هزار و ۹۴۲ نفر هستند. ۵۹ هزار و ۵۷۸ نفر از مردان کارمند رسمی، ۱۰ هزار و ۸۰۱ نفر پیمانی و ۶۰۶۶ نفر قرارداد کار معین بوده و در بین زنان نیز ۵۳ هزار و ۷۵۰ نفر کارمند رسمی، ۱۰ هزار و ۳۵۳ نفر پیمانی و ۴۸۷۶ نفر قرارداد کار معین هستند.

موسوی بیان کرد: از تعداد کارمندان در استان از نظر تحصیلات ۵۳۷۰ نفر دکتری و بالاتر، ۳۲ هزار و ۲۴۶ نفر فوق لیسانس، ۷۳ هزار و ۸۰۳ نفر لیسانس، ۷۹۵۵ نفر فوق دیپلم، ۲۲ هزار و ۱۴۷ نفر دیپلم و ۳۹۰۳ نفر زیر دیپلم هستند.

او با اشاره به اینکه در استان ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر مدیر فعالیت دارند، تصریح کرد: این مدیران شامل مدیران کل، معاونین مدیر کل، روسای اداره و روسای گروه می‌شوند که از تعداد کل آن‌ها ۵۶۱۳ نفر زن و ۸۰۸۷ نفر مرد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.