اعتبار ۳۵ میلیاردی مکانیزاسیون سیستم آبیاری فضای سبز همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز همدان درنظر گرفته شده است.

علی اکبر نظری با بیان اینکه مطالعات مکانیزه شدن آبیاری فضای سبز همدان به اتمام رسیده است، گفت: سال آینده بخش بزرگی از فضای سبز همدان به سیستم آبیاری مکانیزه مجهز خواهد شد.

او گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز همدان درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه بخش مطالعاتی مکانیزاسیون سیستم آبیاری فضای سبز همدان نتایج مطلوبی داشته است، گفت: با توجه به کمبود آب و هدررفت منابع آبی در آبیاری فضای سبز، با اجرای این طرح این مشکل برطرف خواهد شد.

نظری گفت: هم اکنون بخش‌هایی از فضای سبز شهر همدان انجام شده به‌طوریکه قسمت‌هایی از بلوار بعثت و سعیدیه به سیستم آبیاری مکانیزه مجهز شده است.

او درباره جمع‌آوری زباله در سطح شهر، گفت: شهر همدان نسبت به سایرشهر‌ها شهری تمیز و پاکیزه است، اما جمع‌آوری زباله از شهرنیاز به فرهنگسازی دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تن زباله در همدان تولید می‌شود، گفت: متأسفانه برخی از مردم و کسبه ساعت مشخص شده برای جمع آوری زباله را رعایت نمی‌کنند به‌طوریکه بهترین زمان برای جمع آوری زباله ساعت ۹ شب اعلام شده است و مردم باید در این ساعت زباله‌های خود را در محل‌های مشخص شده قرار دهند.
نظری با تأکید براینکه پیمانکاران جمع آوری زباله شب‌ها موظف هستند کار را انجام دهند، گفت: در شب زباله گرد‌ها کمتر هستند و پیمانکاران به سهولت می‌توانند جمع آوری زباله را انجام دهند.

او گفت: این موضوع نیاز به فرهنگسازی دارد که البته به فرهنگسازی درباره زباله کمتر توجه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار