تظاهرات در تل‌آویو پس از سی‌‌و‌شش هفته همچنان برقرار است

شهرک نشینان صهیونیست در اعتراض به اقدامات کابینه رژیم صهیونیستی برای سی‌‌و‌ششمین هفته متوالی تظاهرات کردند.

هزاران نفر در راهپیمایی موسوم به دموکراسی ۳ روزه در شمال اراضی اشغالی شرکت کردند. 

به گزارش تایمز اسرائیل، ده‌ها هزار صهیونیست روز شنبه در سراسر اراضی اشغالی علیه اصلاحات قضایی کابینه برای سی‌و‌ششمین هفته متوالی تظاهرات کردند. سازمان دهندگان تظاهرات گفتند که این تظاهرات پاسخی به اوهانا خواهد داد. اشار‌ه‌ای به سخنرانی امیر اوهانا، رئیس کنست در این هفته که در آن پیشنهاد کرد ائتلاف ممکن است حکم دادگاه عالی دادگستری را در هفته آینده نپذیرد.

یک گروه متشکل از ۱۵ قاضی دیوان عالی قرار است در ۱۲ سپتامبر به درخواست‌های علیه این قانون رسیدگی کند. تعدادی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی و دیگر شخصیت‌ها در مورد احتمال بروز هرج و مرج در صورت نقض قانون مصوب کنست هشدار داده‌اند.

علاوه بر تظاهرات هفتگی که شنبه شب‌ها انجام می‌شود، چندین هزار نفر یک تظاهرات با اسم راهپیمایی دموکراسی سه روزه را در شمال اراضی اشغالی در اعتراض به اصلاحات قضایی آغاز کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن علیرغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان اصلاحات قضایی آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند. این کابینه با وجود اعتراضات گسترده احزاب اپوزیسیون و تظاهرات هزاران نفری بخشی از طرح خود به نام «لغو بند عدم معقولیت» را تصویب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۱:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
خب تهش چی میشه؟!
آخرین اخبار