خدمات درمانی به بیش از ۳۶ هزار نفر در مرز چذابه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از ۲۷ مردادماه، ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر جهت دریافت خدمات درمانی به پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

حبیب حی‌بر گفت: از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۷ مردادماه تعداد ۳۶ هزار و ۵۲۸ نفر جهت دریافت خدمات درمانی به درمانگاه مرزی دانشگاه و مواکب درمانی و پایگاه‌های سیار متعلق به ارگان‌های دیگر مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند.

او می‌گوید: از این تعداد، ۲۰ هزار و ۹۲۱ نفر به درمانگاه مرزی و اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که تعداد یکهزارو ۱۸۲ نفر از مراجعین جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان‌های پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعزام و نوزده هزار و ۷۳۹ نفر با دریافت خدمات درمانی در محل و حال مساعد، ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: تعداد ۷۳۵ نفر به سالن سرد دانشگاه مستقر در مرز چذابه مراجعه کردند و در صورت نیاز جهت تثبیت و پایداری حال عمومی به درمانگاه مرزی ارجاع داده شدند.

اوگفت: مجموعا تعداد چهارده هزار و ۸۷۲ نفر به پایگاه‌های سیار درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی، بسیج دانشجویی، هلال احمر، ارتش و بنیاد مستضعفان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۱ نفر اعزام و چهارده هزارو ۷۱۱ نفر در محل درمان و مرخص شدند.

 از ابتدای ماه صفر تا پایان مراسم اربعین نیرو‌های بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با استقرار در مرز چذابه به ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.