دو میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی اعمال قانون شدند

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: دوربین‌ها به صورت مکانیزه خودرو‌هایی که معاینه فنی ندارند را اعمال قانون می‌کنند و در ۶ ماهه نخست سال با دو خودرو متخلف برخورد شد.  

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوربین‌هایی که در سطح شهر  تهران قرار  دارند به صورت مکانیزه خودرو‌هایی که معاینه فنی  ندارند را اعمال قانون می‌کنند و در ۶ ماهه نخست سال جاری  آمار برخورد با این تخلفات حدود ۲ میلیون خودرو بوده است.  

معاون عملیات پلیس راهور تهران اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با جدیت، بحث نداشتن معاینه فنی و برخورد با خودرو‌های دودزا را دنبال می‌کند و تیم‌های پلیس راهور  تهران بزرگ، به محض  مشاهده خودروی  دوزدا در  سطح شهر  آن را متوقف و به تعمیرگاه اعزام و پلاک تعمیری به آن می‌دهد تا خودرو نقص  خود را رفع کند و پس طی این مراحل و  بازگشت از تعمیرگاه، خودرو توسط  کارشناسان پلیس راهور بازدید و در صورت رفع نقص  پلاک اصلی تحویل راننده خواهد شد.  

سرهنگ رازقی  بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی  با تمام توان نسبت به برخورد با خودروهای دودزا، آلاینده و فاقد معاینه فنی  در  طول  سال اقدام می‌کند که از  امروز  و در  طول هفته به صورت خاص و ویژه به این موضوع خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار