مردم را به ارزش‌های دینی و اسلامی دعوت کنیم

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه ما باید امام حسین (ع) را حجت خدا بدانیم، گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) حجت را بر همگان تمام کرد و لازم است ضمن تبعیت از ایشان، اهل دعوت مردم به ارزش‌های دینی و اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام امیر عباسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه ایمان نشانه‌هایی دارد که انسان می‌تواند خود را محک بزند، گفت: زیارت اربعین از نشانه‌های ایمان به شمار می‌رود.

او می‌گوید: اربعین مظهر نگه‌داشتن کربلا و عاشورای ثانی زینب کبری است که یک زیارت‌نامه ویژه و مخصوص دارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه قرائت زیارت اربعین را از علامات مؤمنان دانست و گفت: در میان همه انبیای الهی، پیامبران و اهل بیت (ع)، فقط شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اربعین دارد.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: زیارت اربعین به حسین شناسی، راه و عظمت و ویژگی‌های حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پرداخته و در آن می‌خوانیم که خداوند این امام را دوست دارد و برگزیده خداوند است.

او با بیان اینکه ما باید امام حسین (ع) را حجت خدا بدانیم، گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) حجت را بر همگان تمام کرد و لازم است ضمن تبعیت از ایشان، اهل دعوت مردم به ارزش‌های دینی و اسلامی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) افزود: امام حسین (ع) خیرخواه و دلسوز همگان بود و خون دل خود را بخشید تا بندگان را از نادانی و گمراهی نجات دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.