اعزام اولین هیات تجاری ویژه رژیم صهیونیستی به عربستان

یک هیات تجاری متشکل از ۱۲ کارفرمای صهیونیست اوایل ماه جاری به عربستان سفر کردند.

با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر سرفصل‌هایی در مورد میانجی‌گری  آمریکا میان ریاض و تل آویو برای عادی‌سازی روابط منتشر شده است، روابط دیپلماتیک بین رژیم صهیونیستی و عربستان هرچند دور بنظر می‌رسد، اما روابط تجاری آنان شروع شده است.

براساس گزارش شبکه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز، یک هیات تجاری صهیونیستی در آغاز ماه سپتامبر برای کنفرانس رسمی و دولتی در مورد امنیت سایبری وارد عربستان سعودی شده است. یدیعوت آحارنوت نیز در این خصوص نوشت:  ۱۲ کارفرما از اسرائیل به عربستان سعودی سفر کرده اند. این سفر به دعوت رسمی عربستان سعودی انجام شده است.  

این درحالی است که پیش از این رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود عربستان برای عادی سازی روابط با این رژیم شروط سختی از جمله تشکیل کشوری به اسم فلسطین و دستیابی ریاض به انرژی هسته‌ای گذاشته است. به همین دلیل بعد از گذشت چندین ماه مذاکره فشرده آمریکایی‌ها با عربستان همچنان توافق عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو به امضا نرسید.

در همین راستا صهیونیست‌ها به تازگی حملات خود را به فلسطینیان افزایش داده و وزرای کابینه نتانیاهو بار‌ها خواستار الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی شده اند. اقدامی که دهن کجی به شرط ریاض برای تشکیل دولتی فلسطینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
این یعنی بازگشت پیروز مندانه یهود به خیبر یعنی همان جایی که محمد ۱۴۰۰سال پیش یهود را از آنجا اخراج کرد و خانه و کاشانه آنان را مصادره کرد و اموال آنان را به مهاجرین تقسیم کرد و یهودیان بنی قریظه و بنی نظیر که از سالها قبل از ظهور اسلام در آنجا ساکن بودن و چون در کتاب تورات آمده بود که پیامبری خواهد آمد که شما یهود را بر اعراب برتری خواهد داد از پسر عموهای عربشان باج می گرفتن می باشد و در سال‌های آینده باید شاهد خرید مدینه توسط سرمایه داران یهودی باشید
آخرین اخبار