خداحافظی امام جمعه کوهبنان/۱۷ شهریور نقطه عطفی برای تزلزل رژیم پهلوی شد

امام جمعه کوهبنان گفت: قیام۱۷ شهریور و کشتار مردم بیگناه به دست عمال رژیم پهلوی نقطه عطفی برای تزلزل این رژیم شد.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام نورانی امام سجاد (ع) و اهلبیت گفت: با ورع بودن، دادن صدقه در وقت تنگ‌دستی، بردباری در وقت غضب، راستگویی هنگام ترس و قرائت زیارت اربعین از علامات انسان مومن است.

او افزود: پیاده روی اربعین با معرفت، بصیرت و اقتدا به اولین زائر قبر سید و سالار شهیدان با شکوه و عظمت برگزار شد لذا جا دارد از بزرگوارانی که در مراسم جاماندگان این قافله در راهپیمایی شهرستان شرکت کردند خصوصا از مداحان و موکب داران تشکرکنم. 

امام جمعه کوهبنان افزود: قیام۱۷ شهریور و کشتار مردم بیگناه به دست عمال رژیم پهلوی را داشتیم که این مهم نقطه عطفی برای تزلزل رژیم پهلوی شد.

او ابراز داشت: وفات آیت الله طالقانی در سال ۵۸، شهادت آیت الله مدنی از شهدای محراب، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) در پایان ماه صفر از مهمترین مناسبت‌های هفته هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح  کرد: در آستانه هفته وقف قرار داریم که می توان با وقف ،  احسان ماندگار را برای خود داشته باشیم.

او یادآور شد: پس از سه سال در سنگر نماز جمعه کوهبنان از مسئولین، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج، مردم خوب، صمیمی، محب اهلبیت، شهید پرور، اهل جبهه و جنگ، فهیم، ولایت مدار شهرستان خدا حافظی می‌کنم.

برچسب ها: نماز جمعه ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار