اقدام ۷۰۶ زوج زاهدانی برای فرزنددار شدن

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: از ابتدای امسال ۷۰۶ زوج برای فرزند دار شدن، با روش IVF (لقاح خارج از رحم)، تحت درمان ناباروری قرار گرفته اند.

 امیر گرگیچ رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: لقاح خارج از رحم یا IVF یک روش درمان کمک باروری است که در این روش در آزمایشگاه کاملا پیشرفته، سلول‌های جنسی باهم ترکیب می‌شوند و پس از لقاح، رویان حاصل از این روش به درون رحم مادر منتقل می‌شود.
 
وی ادامه داد: درمان به روش IVF یکی از روش‌های پر کاربرد و موفق جهت درمان نازایی در سطح جهان مورد استفاده است، که خوشبختانه این روش در مرکز مولود در حال انجام است.
 
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب علیه السلام زاهدان همچنین از تولد ۹ چند قلو با کمک روش‌های درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری مولود زاهدان خبر داد و گفت: در سال جاری ۹ زوج که چندین سال از مشکل ناباروری رنج می‌بردند با کمک روش درمان ناباروری صاحب جنین‌های دو شدند. 
 
وی با بیان اینکه راه اندازی مراکزی مانند مولود به عنوان تنها مرکز درمان ناباروری فعال در استان، نویدی بزرگ به خانواده‌های مشتاق فرزنددار شدن است گفت: خوشبختانه میزان موفقیت درمان‌های ناباروری در این مرکز از حد میانگین تعریف شده بالاتر است و این نشان دهنده کیفیت ارائه خدمات در این مرکز است.
 
وی افزود: خداوند را شاکریم که همکاران ما واسطه لطف خدا به زوجین هستند تا صدای زیبای شکرخنده‌های فرزند در این خانواده‌ها بپیچد و فرزند دار شدن، رویا محسوب نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار