باقرزاده بر سکوی نخست تکواندو قاره کهن

فاطمه زهرا باقرزاده تکواندوکار بابلی در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان موفق به کسب مدال طلا شد.

فاطمه زهرا باقرزاده در روز نخست پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان به عنوان تنها نماینده مازندران به مصاف حریفانش رفت و موفق به کسب مدال طلا شد.

تکواندوکار بابلی در رده قدی ۱۴۸- سانتی متر بعد از یک دور استراحت، ۲ بر صفر کوبتسووا از قرقیزستان را شکست داد و  در نیمه نهایی نیز با همین نتیجه برابر آزاماتکیزی از قزاقستان صاحب برتری شد.

هوگوپوش شایسته مازندران که پارسال در رقابت‌های تکواندوی نونهالان قهرمانی جهان صوفیه بلغارستان توانسته بود مدال نقره جهان را کسب کند در مبارزه پایانی و پیکار با کارل ابراهیم از لبنان در ۲ راند پیروز شد و نشان طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

هدایت تیم ملی دختران به عهده محبوبه محمدنژاد سرمربی مازندرانی است که شاگردان او در اولین روز این مسابقات یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.

مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا با حضور ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۳ کشور به میزبانی لبنان در سالن نوفل نوهاد شهر بیروت آغاز شده است.

باقرزاده بر سکوی نخست تکواندو قاره کهن
باقرزاده بر سکوی نخست تکواندو قاره کهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.