افشاگری کارشناس اینترنشنال از تجاوز جنسی و پولشویی در این شبکه

کارشناس اینترنشنال در خصوص علت جدایی برخی مجریان و سایر عوامل این شبکه گفت: این افراد اخراج شده‌ و تجاوز جنسی و پولشویی علت اصلی درگیری داخلی در اینترنشنال است.

فرامرز دادرس، فعال سیاسی اپوزیسیون و کارشناس اینترنشنال عنوان کرد: چند نفر از اینترنشنال اخراج شدند و به زودی شاهد دعوا‌های گسترده خواهیم بود. پولشویی و تجاوز جنسی علت اصلی این درگیری‌هاست.

این جدایی‌ها در حالی رخ می‌دهد که در ماه‌های گذشته، شبکه اینترنشنال به استناد یک انحراف اخلاقی منتسب به مدیر محلی یکی از استان‌ها، تلاش می‌کرد اثبات کند کل مدیران و کارمندان ادارات در جمهوری اسلامی فاسد هستند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
چه کنند بیچارگان پولشویی نکنند بالاخره زندگی کردن هم در لندن خرج دارد کسانی که در آنسوی دنیا نشسته و هر وقت از رفتن و رقص در کاباره ها خسته می شوند بیاد مبارزه با جمهوری اسلامی می افتند باید خرج عیاشی شان را در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
وجود زن در محل کار = خطر فساد اخلاقی و خیانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
کارشناس اینترنشنال ! از کجا آوردید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
قابل توجه آنان که می گویند زن زندگی آزادی نه این طور که شما تصور می کنید نیست .زن تجاوز بردگی بی بند باری و...است آزادی واسه خودشونه که هرطور خواستند با زنان و دختران شما انجام دهند غیرت ایرانی .و اسلامی شما نباید اجازه دهد زنان تان این چنین شوند
آخرین اخبار