اعلام ترکیب تیم امید ایران برای دیدار مقابل هنگ‌کنگ/شوک لحظه آخری!

در حالی که رضا عنایتی و کادر فنی تیم فوتبال امید ایران نفرات اصلی خود را برای دیدار مقابل تیم امید هنگ کنگ مشخص کرده بودند، در لحظه آخر مجبور شدند ۲ جابه‌جایی در لیست به وجود بیاورند.

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در گروه E مسابقات مرحله مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت. رضا عنایتی، ترکیب تیمش را برای بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمدجواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، آریا یوسفی، امیر جعفری، محمد قربانی، مهدی هاشمی‌نژاد و محمدرضا بردبار.

اللهیار صیادمنش که روز گذشته به اردوی تیم امید اضافه شد، از روی نیمکت نظاره‌گر بازی خواهد بود.

آریا برزگر، مهاجم و علیرضا باویه، هافبک تیم فوتبال المپیک ایران که قرار بود امروز مقابل امیدهای هنگ کنگ به میدان بروند، به یکباره با نظر ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور در این مسابقه را به دست نیاوردند و نامشان از لیست خارج شد.

بنابر اعلام نماینده ای اف سی قبل از مسابقه تیم‌های المپیک ایران و هنگ کنگ، علیرضا باویه یک جلسه و آریا برزگر دو جلسه محرومیت از گذشته دارند که در رقابت‌های فعلی محاسبه می‌شود و امروز نمی توانند در فهرست نفرات رضا عنایتی قرار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار