توزیع ۳۷ تن گاز مایع جهت موکب‌های اربعین حسینی وهیأت‌های مذهبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۳۷ تن گاز مایع برای استفاده هیأت‌های مذهبی و موکبداران استان از آغاز ماه محرم الحرام تا اربعین حسینی امسال توزیع شد.

ساسان تیموری گفت: این مقدار گاز مایع توزیع شده جهت استفاده موکب داران و هیئت‌ها و اماکن مذهبی در راستای اکرام زوار آیین پیاده روی اربعین حسینی، توسط شرکت ملی پخش منطقه تأمین و از طریق شرکت‌های موزع گاز مایع توزیع شد.

مدیر منطقه چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: گاز مایع مورد نیاز موکبداران و هیئت‌های مذهبی با ثبت نام در سامانه سدف مورد بررسی و تایید قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


وی افزود: طبق اطلاع رسانی‌های قبلی، هیئت‌های مذهبی که برای استقرار موکب درخواست گاز مایع داشتند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی استان مقدار گاز مایع مورد نیاز خود را اعلام نمودند و پس از مکاتبه انجام شده توسط سازمان تبلیغات با ناحیه مربوطه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه (ناحیه مرکزی شهرکرد، ناحیه لردگان و ناحیه بروجن)، متقاضیان با مراجعه به سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به آدرس اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت الکترونیک درخواست خود اقدام و پس از دریافت تاییدیه‌های لازم گاز مایع مورد نیاز را با استفاده از کارت بانکی ثبت شده در سامانه سدف با مراجعه به عاملان توزیع گاز مایع دریافت نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار