آبرسانی سیار به موکب‌های خدمت رسان زائرین اربعین حسینی

روزانه آب شرب مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی مستقر در مرز‌های کشور و استان توسط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تامین می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، با فرارسیدن اربعین حسینی و همزمان با شروع برنامه‌های ویژه اربعین، این شرکت با اعزام تانکر‌های سیار به مرز‌های چند گانه کشور، روزانه در تامین آب شرب مورد نیاز زائران تلاش می‌کند.

بنا بر این گزارش با تمهیدات لازم و در نظر گرفتن موارد بهداشتی توسط واحد سیار آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری آب مورد نیاز تامین می‌شود که این آب جهت آشپزخانه، شرب و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


لازم به ذکر است از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر استفاده شده و آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح استان نیز در این ایام انجام می‌شود.

شایان ذکر است به منظور آبرسانی به زائران حسینی و جاماندگان اربعین علاوه بر آبرسانی سیار روزانه در مسیر تپه نورالشهدای شهرکرد آبرسانی با چندین دستگاه تانکر آبرسانی، توزیع آب معدنی، راه اندازی دستگاه آب بسته بندی نیز در دستور کار است و همکاران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با استقرار در جای جای استان و کشور به خدمت رسانی مشغول هستند به امید اینکه بتوانند گردی از چهره زائر حسینی بزدایند یا آبی به گلوی عاشقان حسینی برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.