یک نماینده کنگره: جنگ طلبان دیوانه در آمریکا به دنبال اعزام نیرو به اوکراین هستند

عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان کنگره از ایالت جورجیا گفت: مقامات ایالات متحده ممکن است تصمیم به اعزام نیرو به خاک اوکراین و آغاز جنگ علیه روسیه بگیرند.

خبرگزاری تاس اعلام کرد: مارجوری تیلور گرین روز سه شنبه در X (توئیتر سابق) نوشت: بزرگترین نگرانی من جنگ جهانی ۳ است. جنگ طلبان به اندازه کافی دیوانه هستند که می‌توانند نیرو‌های آمریکایی را به اوکراین ببرند تا علیه روسیه بجنگند.

 این قانونگزار تاکید کرد: زمان میانجیگری برای حل و فصل مسالمت آمیز فرا رسیده است، به همین دلیل من به هزنیه حتی یک سنت برای اوکراین رای نمی‌دهم.

تیلور گرین همچنین یک قطعه ضبط شده از سخنرانی خود را منتشر و تاکید کرد: بیشتر از همه، من می‌ترسم که آن‌ها در اوکراین به سطح بعدی برسند، آن‌ها نیرو‌ها را اعزام کنند.

این عضو جمهوری‌خواه کنگره ابراز اطمینان کرد که این امر منجر به جنگ بین ایالات متحده و روسیه خواهد شد.

او افزود: این من را بیش از همه نگران می‌کند؛ و فکر می‌کنم دموکرات ها، وزارت امور خارجه و دولت [رئیس جمهور جو بایدن]می‌توانند در این مسیر حرکت کنند، زیرا در اوکراین عقب نشینی نمی‌کند. 

تیلور گرین به طور مداوم با مسیر فعلی سیاست ایالات متحده در قبال اوکراین مخالفت کرده است. او بار‌ها از دولت بایدن به دلیل اختصاص بودجه هنگفت به کی یف و در عین حال نادیده گرفتن نیاز‌های آمریکایی‌ها انتقاد و خواستار کاهش حمایت از اوکراین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
نبردهای هوایی دیدنی اف ۳۵ ها در راهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
بازی داره به جاهای باحالش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
مگه آمریکایی عاقل و صلح طلبم داریم ؟؟؟؟
آخرین اخبار