اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز اربعین حسینی(ع) در زاهدان

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان از تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور در روز اربعین حسینی(ع) در زاهدان خبر داد.


سرهنگ محمدعلی بزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عابران و بالاخص عزاداران حسینی جا مانده از پیاده‌روی اربعین جهت جلوگیری از حوادث ترافیکی روز اربعین اقدام به تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در محدوده مراسم پیاده‌روی اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی از میدان کارگر به سمت میدان امام حسین(ع) از جنوب به شرق ، بلوار شهید سردار سلیمانی از ابتدای میدان حسین(ع) تا انتها ی بلوار امام خمینی(ره) عدم رفت و آمد، محدودیت و تمهیدات ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان محترم جهت جلوگیری از انسداد مسیر بازگشت و نظم‌ بخشی به پارک خودروها و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل درعبور و مرور از تردد و پارک در محدوده تمهیدات ترافیکی خودداری کنند.
سرهنگ بزی گفت: رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و طوری برنامه ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند و نهایت همکاری را با ماموران مستقر در معابر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار