کلنگ ساخت راه اصلی بمپور به دلگان به زمین زده شد

کلنگ ساخت راه اصلی بمپور به دلگان از سه راهی شمس آباد به طول ٢٧ کیلومتر امروز سه شنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و مردم این استان به زمین زده شد.


استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توجه به جاده و مسیرهای ارتباطی در سیستان و بلوچستان از اهمیت به سزایی برخوردار هست و برنامه ریزی برای توسعه و بهبود وضعیت راه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

محمد کرمی افزود: ایجاد مسیرهای ارتباطی استاندارد و ایمن علاوه بر اهمیتی که در کاهش وقوع تصادفات و حفظ جان افراد دارد، یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: تجهیز و ارتقاء زیرساخت راه‌های سیستان و بلوچستان در کنار مبادلات اقتصادی، تجاری و گردشگری می‌تواند رنگ و بوی زیبایی به افزایش رفاه، آسایش و معیشت زندگی مردم منطقه بدهد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: برای ساخت این ٢٧ کیلومتر که دارای ۵۴ دهنه پل هست یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

حمزه امیریان اظهار کرد: ساخت جاده اصلی بمپور به دلگان تا سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مسیر بمپور به دلگان بخشی از کریدور بزرگ شرق به غرب در مرکز سیستان و بلوچستان است که از سراوان شروع می‌شود و تا شهرستان دلگان ادامه دارد که نقش مهمی در رونق حمل و نقل در منطقه دارد.

  ۲ قطعه دیگر این طرح از طرف دلگان با اعتبار بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان در گذشته شروع شده و فاصله بمپور به دلگان ۱۰۰ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار