واکنش تند استقلال به بیانیه پرسپولیس

باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی آبی پوشان بیانیه صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس امروز اطلاعیه‌ای را در واکنش به صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی استقلال صادر کرده بود و اکنون باشگاه آبی پوشان به این بیانیه واکنش نشان داده است.

استقلال نوشت: در راستای اطلاعیه امروز باشگاه پرسپولیس ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

 باشگاه استقلال به این دلیل که با گذشت نزدیک به سه ساعت از انتشار بیانیه غیرحرفه‌ای پرسپولیس، ارکان قضایی فدراسیون هنوز واکنشی نشان نداده‌اند، جهت تنویر افکار عمومی اقدام انتشار این جوابیه کرده است.

  باور اینکه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تنها به عشق پیراهن این تیم قرارداد می‌بندند، شاید برای برخی هواداران محترم این تیم قابل قبول باشد، ولی ما یادمان نرفته دروازه‌بانشان به عشق پیراهن پرسپولیس، پاشنه در باشگاه استقلال را کنده بود. این هم جالب است که هروقت بحث اعتراض به تبعیض می‌شود، صدای این باشگاه شنیده می‌شود.

 اینکه در بیانیه گفته شده فرق دو باشگاه در قهرمانی سال‌های اخیر است و مسائلی از این دست، هم در نوع خود جالب است. چون علاقمندان به فوتبال، به خوبی به یاد دارند ویترین کدام باشگاه قبلا محل نگهداری بطری آب معدنی و گلدان بود. کسان دیگری هستند که شعار‌های استادیومی افتخار در آسیا، برای آن‌ها شاید ابدی باشد. آسیا به یاد دارد؛ جام‌هایی که برای استقلال خاطره است، برای پرسپولیس آرزوست!

 کپی بودن برخی مدارک دو باشگاه در ماجرای حرفه‌ای سازی، واقعیت است و خود مسئولان مجوز حرفه‌ای سازی پرسپولیس به خوبی از این قضیه خبر دارند. بهتر است استقلال دو سال پیش پاسوز آن‌ها شد.



 درباره اشتیاق اسپانسر‌ها هم بهتر است صادق باشیم. دو فصل گذشته و بعد از رایزنی مدیران وقت استقلال، دولت از برخی بنگاه‌ها مثل اپراتور‌ها خواست به دو باشگاه کمک کنند و هیچ تلاشی از سوی آن باشگاه در این خصوص نشد و صرفا آن‌ها منتفع شدند، بدون اینکه تلاشی کنند. 

 نکته پایانی هم اینکه شما راست می‌گویید و ما بهانه گیر هستیم. چون ما بودیم که سال گذشته می‌گفتیم تا ما هستیم، خبری از جام نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید عالی پور
۱۳:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
کذب و کذاب . اون خبرناهاری هست که صحبت های مستند مدیر عامل استقلال را کذب خطاب کرده ... اما بیانیه ی سراسر کذب و تهمت و افترای باشگاه عبده را جوابیه ... کذاب عمال باشگاه لنگ هستند که از هر دستاویزی برای ضربه زدن به استقلال استفاده میکنند. اما کارما خود جوابشان را میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
آقا اصلا من فوتبال ایران رو دنبال نمیکنم اما یه سرچ ساده زدم درباره قهرمانی های استقلال در آسیا دو تا قهرمانی بود که یکیش سال 49 بود که فوتبال در حد ذغال بوده یکی هم سال 69 بوده که اونهم کشورهای عربی تو اون موقع تو رقابتها شرکت نکرده بودن و شرق آسیا هم فوتبالی نداشتن فقط یه اسم قهرمان آسیا بوده همین چرا مدام این افتخارات کشکی رو وسط میکشن معلوم نیست اصلا ستقلال قهرمان جهان در شان ملت ما نیست که ضعف مدیریتی و فنی خودمون رو به چیزهای دیگه ربط بدیم
Iran (Islamic Republic of)
بطریرب گوجه و آب معدنی و گلدان
۰۹:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
خدا پدرت رو رحمت کنه جناب خطیر ؛ عین واقعیت
اگه راست میگن تو جام باشگاه ها عددی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
کل نظام جمهوری اسلامی دست از کار کشیدن و دنبال قهرمانی سوگلی شان هستند نمی دانم اون کسی که اینها رو مجبور کرده نوه یا فرزند کدام مسئولی است که طرفدار پیروزی هست و با قدرت پدر هرسال پیروزی را با کمک داور قهرمان می کند جامهای اسنپی در ویترین لنگ خودنمایی کرده ، ترسم از آن است طرفدار تیم پیروزی بودن در اینده ملاک استخدام در ارگان های دولتی شود خسته نشدید اینهمه تبعیض بین دو تیم مردمی ، خسته نشدید این همه فرافکنی راجع دو تیم مردمی خسته نشدید مردم رو در همه زمینه ها دو قسمت کردید
Iran (Islamic Republic of)
بطریرب گوجه و آب معدنی و گلدان
۰۹:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
بطری رب گوجه و آب معدنی و گلدان هست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
برای ظهور امام زمان حضرت مهدی (عج) دعا کنید.

صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
امیدوارم به یاری خدا، استقلال با وجود تمام مشکلات روز به روز موفق تر باشد و به زودی جام سوم هم بگیریم. هوادار همیشه استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
پول زیاد بریزی جلوی یه عده گدا هار میشن. نه مدیریت حالیشون میشه، نه فوتبال حرفه ای. فقط بیانیه علیه همدیگه میدن و سرشون گرم به باشگاه دیگه چه غلطی کرد. پول بی زبون و رو حق خودشون میدونند و بیخودی مظلوم نمایی می کنند. بدتر از بازیکنان بی تعصب، مدیران دلال صفتی هستند که هر چند سال یک بار معلوم نیست سر از کدوم تخم در آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
بجای اینکه توی زمین چمن فوتبال بازی کنن، به هم بیانیه میدن.‌ خوب البته زحمتشم کمتره، عده بیشتری رو هم سر کار میزارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
کلا چرت و پرتی بیش نبود مثل بچه ها که برا شکلات پا میکوبن :))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
عالی و برازنده ی تیم لنگ
آخرین اخبار