تخلف بیش از ۳۵ میلیارد ریالی بنگاه‎‌های معاملات املاک در مشهد

از ابتدای امسال تا کنون ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده برای بنگاه های املاک مشهد به ۳۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال رسیده است.

 ،مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت:از ابتدای سال تا امروز ۲ هزار و ۲۷۵ بازرسی از واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک در مشهد انجام گرفته که ۲۱۴ فرم بازرسی برای تخلفات آنها تنظیم شده است.

محسن صیادی افزود: شب گذشته در گشت مشترک اتاق اصناف مشهد، تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان در محدوده خیابان "طلاب" مشهد سه واحد صنفی مشاور معاملات املاک به علت نداشتن پروانه کسب، عدم نصب نرخنامه, عدم درج حق الزحمه در قولنامه و مبایعه نامه، عدم صدور قرارداد رسمی (هولوگرام) با کد رهگیری، دریافت حق الزحمه مازاد و عدم استفاده از نرم افزار تعیین اجاره بها مهر و موم شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: با احتساب واحدهای مهر و موم مزبور شمار واحدهای مشاوران معاملات املاکی که در مشهد طی سال جاری تاکنون پلمب شده اند به ۸۱۳ مورد رسید.

صیادی افزود: به صورت هفتگی پنج گشت مشترک با محوریت واحدهای صنفی مشاور معاملات املاک در شهر مشهد انجام می شود و مقابله با تخلفات آبه جد ادامه دارد.

۱۱ هزار واحد صنفی مشاور معاملات املاک در مشهد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.