اتمام حجت دادستان با مدیران راه بافت؛

نقاط حادثه خیز بافت، صدای دادستان را هم بلند کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت:  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دوماه فرصت دارد تا نسبت به رفع این نواقص اقدام کند.

حمید حسنی نیا گفت:  دادستانی دستورات لازم را برای رفع نقاط حادثه خیز صادر کرده است.

او افزود: دادستانی در جایگاه نظارت حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز به ویژه در جاده‌های بین شهری ورود کرده است و در صورت مشاهده ترک فعل از سوی مسئولان در این رابطه مطابق قوانین و مقررات برخورد می‌کند.

 حسنی نیا با تاکید بر بهسازی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در جهت پیشگیری از وقوع جرم و خسارت مالی و جانی بیان کرد: چند نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های درون شهری و برون شهری این شهرستان شناسایی شده است که دستگاه‌های مربوطه بایستی هر چه سریعتر نسبت به بهسازی این جاده‌ها اقدام کنند.

او اظهار کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز برای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول برای تسریع در انجام پروژه‌ها و نواقص موجود انجام شود.

حسنی نیا افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در انجام به موقع تکالیف خود در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از پیش تلاش کند.

دادستان بافت عنوان کرد: ضرورت اصلاح هندسی جاده‌ها، نصب روشنایی و علائم هشداری کاهنده سرعت، خط کشی محورها، مرمت آسفالت جاده‌ها و آگاه‌سازی رانندگان از نقاط حادثه‌خیز از اقدامات موثری است که باید به سرعت در این منطقه انجام شود.

برچسب ها: راهداری ، ترک فعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار