ایجاد ۱۱ هزار ظرفیت پارک خودرو در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: برای ۱۱ هزار خودرو در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی ظرفیت پارک ایجاد شده است.

 

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر افزایش ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی یک زمین ۱۰ هکتاری برای پار‌ک خودروها اختصاص یافت و با توجه به ظرفیت پارکینگ های موجود در حال حاضر در ترمینال سلام امکان پارک ۱۱هزار خودرو وجود دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی در حال حاضر ۸ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ فرودگاه ترمینال سلام پارک است و برای ۴هزار دستگاه خودروی دیگر ظرفیت خالی وجود دارد.

او می گوید: برخی از مسافران از فاصله بین پارکینگ خودروها تا ترمینال سلام گلایه دارند که یک فاصله ۱۵۰ تا ۲۵۰ متری است که برای رفاه حال مسافران ۴دستگاه ون و یا شاتل قرار داده ایم. 

او تاکید کرد: ماموران حراست و پلیس فرودگاه در این بخش مستقر هستند و در صورت باز بودن در خودروها به سرعت به این موضوع رسیدگی کرده و اقدام به بستن در خودروها می‌کنند. 

گفتنی است پیش از این یکی از شهروندان در شهروند خبرنگار اعلام کرده بود که درب ورودی این ترمینال بسته شده و رانندگان اجازه تردد در این ترمینال را ندارند و از سوی دیگر حتی اجازه ورود تاکسی اینترنتی به داخل ترمینال نیز وجود ندارد و مشکل تعداد بسیاری از زائران از جمله زائران سالخورده را دوچندان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار