استاندار ایلام خبر داد

ضرورت فعالیت مواکب تا سه روز بعد از اربعین

استاندار ایلام گفت: مواکب و کمیته‌های ستاد اربعین تا سه روز بعد از اربعین بایستی خدمات رسانی به زوار را ادامه دهند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام در ساختمان مانیتورینگ مهران با بیان اینکه مواکب و کمیته‌های ضرورت ستاد اربعین تا سه روز بعد از اربعین بایستی خدمات رسانی به زوار را ادامه دهند، اظهار داشت: مواکب امسال با عشق و علاقه پای کار بودند.

وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی بایستی تشدید شود، افزود: امسال از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی در پایانه برکت برای جابجایی زوار در مسیر برگشت استفاده می‌شود، اما نرخ کرایه بر اساس مصوبه استان خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اتوبوس به اندازه در پایانه برکت برای حمل و نقل زوار به مقاصد به شهر‌های آنان دپو شده است، بیان کرد: تا کنون عملیات حمل و نقل زوار و انتقال به شهر‌های مقصد خیلی خوب و روان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای ۲ روز آینده برای بازگشت زوار پای کار باشند، اظهار کرد: امسال ۵ درصد تردد (خروج) و ۷ درصد در ورود زوار نسبت به سال گذشته افزایش داشته و امسال زیرساخت‌های استان ایلام آماده‌تر از سال‌های گذشته بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در اربعین امسال ۲ سردخانه بعد از میدان اربعین در مرز مهران راه اندازی شد، مطرح کرد: این سردخانه‌ها نقش مهمی در تامین و توزیع به موقع آب خنک داشته برای زوار اربعین داشته و خوشبختانه به اندازه کافی یخ و آب برای بازگشت زوار ذخیره سازی شده است.

 

برچسب ها: ساعت کاری ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.