شهروندخبرنگار تهران؛

رنجش زائران اربعین از مشکل پارکینگ خودرو در ترمینال سلام

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از بسته بودن پارکینگ خودرو در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای زائران اربعین خبر داد.

دو روز بیشتر به اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) باقی نمانده اما زائرانی که به کربلای معلی مشرف شده بودند سفر خودشان را به روزهای آخر موکول نکردند و قبل از روز اربعین به کشور بازگشتند. زائرانی که مسیر هوایی را برای بازگشت به کشور انتخاب کرده اند در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) شهر تهران با مشکلاتی مواجه شدند.

طبق گزارش شهروندخبرنگار ما درب ورودی این ترمینال بسته شده و رانندگان اجازه تردد در این ترمینال را ندارند. از سوی دیگر حتی اجازه ورود تاکسی اینترنتی به داخل ترمینال نیز وجود ندارد و مشکل تعداد بسیاری از زائران از جمله زائران سالخورده را دوچندان کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام ورود پرواز‌های اربعین از طریق فرودگاه امام خمینی ترمینال سلام انجام می‌شود. ورود خودرو به درب ورودی ترمینال سلام بسته شده است. از سوی دیگر هم امکان ورود تاکسی‌های اینترنتی وجود ندارد و تعدادی افراد سودجو از طریق پارکینگ‌ها وارد می‌شوند و کرایه‌ها را به مقصد دو الی سه برابر به مسافران پیشنهاد می‌دهند و نکته بعدی اینکه خیلی از این زائران که به کربلای معلی مشرف می‌شوند سن بالای ۷۰ الی ۸۰ سال را دارند که خودرو‌ها اجازه ورود به داخل ترمینال را ندارند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار