درخشش هلال احمر کرمان درمسابقات کشوری

معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمان گفت: ۵ نفر از داوطلبان هلال احمر کرمان در مسابقات کشوری حائز رتبه برتر شدند.

هادی فرشید گفت: برگزیدگان مسابقه نقاشی و عکاسی نوروز با طعم رمضان و دومین دوره طرح سلامت گر سفر در مرحله کشوری اعلام شدند.

او با اشاره به اینکه این دو برنامه در ایام نوروز برگزار شد، افزود: آثار برتر شرکت کنندگان پس از طی کردن مرحله استانی به مرحله کشوری ارسال و هم اکنون نتایح نیز پس از ارزیابی اعلام شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهداف برنامه‌ها عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات، کمک به تامین امنیت کودکان و خانواده‌های آنان و کاهش حوادث و تصادفات در ایام نوروز و همچین مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی بوده است.

فرشید گفت: ۱۷ اثر در قالب دو برنامه به سازمان امور جوانان ارسال شده که در برنامه باران بیدرانی در رده سنی ۵ تا ۸ سال برگزیده این دوره بوده است.

او در ادامه افزود: در مسابقات نقاشی و عکاسی نوروز با طعم رمضان، با ارسال ۹ اثر از کرمان، ۴ نفر اعم از، علی مومن زاده، محمد حسن هاشمی نژاد، یگانه اشرف گنجویی و زینب خواجویی از جمله برگزیده شدگان این برنامه بودند.

فرشید با بیان اینکه در مرحله استانی طرح نوروز با طعم رمضان در مقطع سنی ۴ تا ۷ سال ۳ نفر برتر و در مقطع سنی ۸ تا ۱۲ سال ۷ اثر برتر با سازمان جوانان هلال احمر ارسال شد، گفت: مرحله استانی این مسابقات فروردین ماه برگزار شد و برای این طرح تعداد ۲۸۷ اثر جمع آوری شد.

او ادامه داد: طرح سلامت گر سفر در سطح استان تعداد ۷۶ فیلم بدستمان رسید که ۸ اثر برتر نیز به سازمان جوانان هلال احمر ارسال شد.

برچسب ها: هلال احمر ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.