تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان به قله تفتان صعود کرد

مسئول باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان شهرستان خاش از صعود تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان به قله ۴۰۵۰ متری تفتان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 عبدالرحیم کوهبان بیان کرد: یک تیم متشکل از 13 نفر آقا و خانم از گروه کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان و اعضای جوانان مرکز امور جوانان هلال‌احمر با همکاری جمعیت هلال‌احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش به مناسبت هفته دولت قله تفتان را فتح کردند.

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن تبریک به اعضای جوان مرکز امور جوانان جمعیت هلال‌احمر و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان که موفق به صعود قله تفتان در هفته دولت و دولت مردان شدند، افزود: باتوجه‌به اینکه باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان تنها باشگاه کوهنوردی در شهرستان خاش بوده و به‌صورت دومنظوره در بحث بانوان و آقایان فعالیت دارد بسیار خوب است که نجاتگران و تیم توانای این جمعیت برای آمادگی جسمانی بیشتر عضو تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان شوند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد تا کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و کوهستان را برای اعضای باشگاه حامیان تفتان به‌صورت رایگان برگزار نماید.

سیامک میر بلوچ زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش نیز عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه زمان کمی از تأسیس باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان می‌گذرد و کارنامه خوبی در بحث ورزش کوهنوردی این شهرستان داشته اداره ورزش آمادگی هر گونه همکاری جهت نهادینه‌کردن ورزش کوهنوردی در این شهرستان با باشگاه حامیان تفتان را دارد و امیدواریم که آینده‌ای نه‌چندان دور ما بتوانیم همان‌طور که آقایان کوهنورد این شهرستان را فراز قله‌های داخل کشور و خارج از کشور می‌بینیم بانوان کوهنورد خاشی را هم بر فراز قله‌های بلند ایران و دیگر کشورها ببینیم.

برچسب ها: کوهنوردی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار