اعزام بیش از ۸۵ هزار مازندرانی به پیاده روی اربعین

بیش از ۸۵ هزار مازندرانی تاکنون به پیاده روی اربعین اعزام شدند

جعفری مدیر روابط عمومی حج و زیارت مازندران با بیان اینکه نام نویسی زائران اربعین از ۴ مرداد در سامانه سماح آغاز شده بود، گفت: ۹۱ هزار و ۶۳۲ مازندرانی تا صبح امروز یک شنبه ۱۲ شهریور ماه برای پیاده روی اربعین نام نویسی کردند.

او افزود: ۸۵ هزار و ۳۹۰ مازندرانی که در سامانه سماح نامنویسی کرده بودند با انجام فرایند های قانونی تاکنون عازم این سفر معنوی شدند.

جعفری ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که در ماه‌های گذشته بین دستگاه‌های اجرایی استان شده بود هیچ مشکلی برای عزیمت زائران از طریق خطوط حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت مازندران ادامه داد: بازگشت زائران مازندرانی که روز‌های گذشته برای پیاده روی اربعین به عراق رفته بودند آغاز شده است

او از زائرانی که با خودروی شخصی از مرز در حال بازگشت به مازندران هستند خواست ضمن مدیریت زمان بازگشت، نسبت به استراحت کافی در طول مسیر توجه داشته باشند.

جعفری از افرادی که امروز قصد عزیمت به کشور عراق را دارند نیز خواست با توجه به گرمای هوا و برای جلوگیری از گرمازدگی احتمالی مدیریت زمان سفر و پیاده روی را در دستور کار قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار