انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست

فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پوستر فراخوان جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در شهرکرد رونمایی شده بود، هم اکنون در اختیار هنرمندان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی افزود: این رویداد در دو بخش عکس و پوستر برگزار می‌شود که بخش عکس در دو بخش عکس مردمی با موبایل و بخش عکس حرفه‌ای با دوربین برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: دانش سنتی در حفظ محیط زیست انسانی و کسب و کار‌های سنتی، دانش سنتی در فرایند شناخت و حفاظت از تنوع زیستی، گونه‌های گیاهی و جانوری، دانش سنتی در ابعاد مختلف زندگی انسان از دیروز تا امروز، دانش سنتی در حفظ و بهره‌برداری پایدار از ذخایر، منابع و گنجینه‌های زیست محیطی، دانش سنتی محیط زیست در فرهنگ عامه، باور‌ها و اعتقادات دینی، نقش انسان در حفظ پوشش گیاهی و درختان جنگلی، چون بلوط و زیست وابسته به آنها، نقش انسان در حفظ حیات جانوری و مهربانی با حیات وحش از محور‌های موضوعی این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: آثار برتر این رویداد در بخش عکس و پوستر در نمایشگاهی همزمان با رویداد ملی دانش سنتی محیط زیست که مهر ماه ۱۴۰۲ در شهرکرد برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قائدی گفت: عرفان سامانفر، اسحاق آقایی و احمد تاجی داوران بخش عکس این رویداد هستند و حامد مغروری، کریم منزوی و مجتبی مجلسی داوری بخش پوستر جشنواره را به عهده دارند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: دبیر علمی این رویداد مجاهد عباسی است و احمد رضا باقری نیز دبیر هنری جشنواره است.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۵ مهر ماه ۱۴۰۲ است و اعلام برندگان نهایی و برپایی نمایشگاه آثار برتر هم ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مراجعه و یا با شماره‌ی ۰۳۸۳۲۲۴۵۰۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ دبیر هنری تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار