افتتاح واحد بیماران بین الملل بیمارستان امیر المومنین خوی

واحد بیماران بین الملل بیمارستان تأمین اجتماعی امیر المومنین خوی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری افتتاح شد

بهره برداری از واحد بیماران بین الملل و چهار بخش دیگر بیمارستان تأمین اجتماعی خوی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری آغاز شد.

در حاشیه این مراسم مدیر عامل بیمارستان امیرالمومنین خوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین خوی هفتمین بیمارستان تأمین اجتماعی کشور است که زیرنظر هلدینگ سلامت تأمین اجتماعی کشوردر سال ۱۳۹۷ افتتاح؛ و ارائه خدمات می‌دهد که بزرگترین بیمارستان در تهران با هزار تخت خواب و کوچکترین آن از نظر تخت خواب بیمارستان امیرالمؤمنین خوی است که ۴۰ تختخواب دارد.

دکتر میر حجت نجفی نسب افزود: در این بیمارستان هرروز به تعداد یک هزار و  ۵۰۰ الی ۲ هزار نفر به صورت کاملا رایگان مورد پذیرش درمانی قرار می‌گیرند و ۱۴۱ هزار نفر در سطح شهرستان بیمه شده اصلی و تبعی داریم که در طول سال تقریبا به همه ِآن‌ها خدمات ارائه می‌شود و علاوه بر همشهریان عزیز این بیمارستان به عنوان مجهزترین بیمارستان تأمین اجتماعی شمال استان در خدمت بیماران همه شهرستان‌های شمال استان می‌باشد.

وی گفت: به همت مسئولین بیمارستان بعداز چند ماه تلاش و بازدید‌های کارشناسان وزارت بهداشت موفق شدیم مدرک پذیرش بیماران بین الملل را اخذ نماییم که اولین بیمارستان شمال استان محسوب می‌شود که بیماران بین المللی از کشور‌های همسایه برای ارائه خدمات درمانی و جراحی‌های زیبایی پذیرش می‌کند.

مدیر عامل بیمارستان امیرالمومنین خوی گفت: امروز به مناسبت هفته دولت واحد بیماران بین الملل، بخش‌های فیزیوتراپی، اتاق عمل سرپایی، دندانپزشکی، بخش زایمان در آب، آنژیوگرافی و اتاق‌های VIP با اعتبار نزدیک به ۶ میلیارد تومان افتتاح شد؛ و در صورت تأمین اعتبار تعداد تخت خواب‌ها را به ۶۴ تخت افزایش داده و ۳ بخش جدید نیز به بخش‌های بیمارستان اضافه می‌کنیم.

لازم به ذکر است تمام اعتبارات این بیمارستان غیر دولتی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.