دیدار جمعی از اصناف شهرستان تبریز با فرمانده سپاه عاشورا

 به مناسبت هفته بسیج اصناف جمعی از اصناف شهرستان تبریز با فرمانده سپاه عاشورا دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با اصناف شهرستان تبریز ضمن گرامیداشت هفته دولت و هفته بسیج اصناف گفت:بخش اعظمی از پیشرفت انقلاب اسلامی به همت بازاریان و اصناف بوده و در تمامی موضوعات کمک حال انقلاب اسلامی و مردم بوده اند.

سردار عباس قلیزاده گفت: درست است که دشمنان ما را تحریم کرده اند، اما علیرغم این همه تحریم با اقتدار و عزت ایستاده ایم و باعث یاس دشمنان انقلاب شده ایم.

 وی با بیان اینکه اگر دولتمردان با اصناف و بازاریان جلسات داشته و بر حل مشکلات این‌ها اقدام کنند قطعا رضایتشان جلب می‌شود افزود:ما در سپاه عاشورا آمادگی لازم برای مکاتبه با مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذیربط را داریم تا رضایت خاطر شما عزیزان در بخش‌های مختلف جلب و مشکلات شما مرتفع شود.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت:فرمانده کل سپاه در تماسی که با ما داشتند از پشتیبانی مردم غیور و غیرتمند آذربایجان از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف قدردانی کردند چرا که رضایت و خشنودی رهبر معظم انقلاب را همواره جلب کرده اند. 

سرهنگ پور زینال مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا گفت:دیدار اصناف با فرمانده سپاه کمک بزرگی در تقویت روشنگری و نیز تجدید بیعتی دیگر با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به همت اصناف و بازاریان بیش از ۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان کمک مالی در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، اهدای جهیزیه، مواسات و همدلی هزینه شده است.

 در این جلسه همچنین تعدادی از اصناف مشکلات خود در زمینه مالیات، گازرسانی به بازار تبریز و مشکل دستفروشان بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.