کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان افتتاح شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان زاهدان همزمان با هفته دولت توسط وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح گفت: این طرح با سبک معماری خاص و منحصر بفرد و با زیر بنای ۷۵۰ متر مربع دارای سالن اجتماعات، کتابخانه، اتاق‌های قصه‌گویی، رباتیک، آسمان نما، کارگاه نقاشی و سفالگری است.

مهدی پارسی ادامه داد: در مجموع بیش از ۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۲ طرح ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در استان در حال ساخت است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: ساخت ساختمان فرمانداری شهرستان‌های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان‌های زهک، سیب و سوران و مهرستان از مهمترین طرح‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام این اداره کل بشمار می‌رود.

وی همچنین فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های مهرستان و هامون و ساخت یک باب کتابخانه در خاش را از دیگر طرح‌های مهم در دست ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد.

پارسی خاطر نشان کرد: زیربنای ۲۲ طرح ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست ساخت این اداره کل ۳۴هزار متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این طرح‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار