افزایش احتمالی مراودات کالا در بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از افزایش احتمالی مراودات کالا در پی احیای کریدور بین المللی شمال - جنوب در آینده نزدیک خبر داد.

محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در جلسه‌ای با نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی و فعالان حوزه دریایی و بندری به افزایش احتمالی مراودات کالا در پی احیای کریدور بین المللی شمال - جنوب در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت:تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا و آمادگی شرکت‌های کشتیرانی در این راستا ضروری است.

او بر ارتقاء کیفیت خدمات کشتیرانی به شناور‌های متردد به بندرامیرآباد از زمان حضور در لنگرگاه تا زمان استقرار در اسکله‌های بندر تأکید کرد و از برنامه ریزی‌های دقیق بندرامیرآباد در کاهش ترافیک و زمان انتظار شناور‌ها جهت پهلوگیری، جداسازی و تسهیل امور مربوط به آن‌ها خبر داد.

همچنین در این جلسه نمایندگان کشتیرانی و اپراتور‌های تخلیه و بارگیری کالا به بیان مشکلات و موانع پیش روی حوزه خود از قبیل کمبود تجهیزات اپراتور تخلیه و بارگیری، اصلاح فرآیند اسنادی، موازی کاری در سیستم ارگان‌های مرتبط، پایین بودن نرم تخلیه و بارگیری و زمان بر بودن پاس خروجی کشتی‌ها پرداختند و خواستار تسریع در بر طرف شدن این چالش‌ها شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار