تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای بازارچه‌های دائمی زنان کارآفرین قزوین

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد بازارچه دائمی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در استان خبر داد.

کبری علیخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: با پیگیری ایجاد بازارچه‌های دائمی برای فروش محصولات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار با تخصیص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سفر رییس جمهوری به استان قزوین یکی از کار‌های صورت گرفته در حوزه بانوان است.

وی اضافه کرد: با هدف اجرای هرچه بهتر در حوزه بازارچه‌های دائمی در حوزه تولیدات بانوان استان قزوین، بازدید‌های متعددی صورت گرفته و برای رفع مسائل و مشکلات بانوان در عرصه‌های مختلف کارآفرینی، فناوری و مشاغل خانگی راهکار‌های لازم تدوین شده است.

علیخانی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات استان قزوین در حوزه زنان سرپرست خانوار، معرفی زنان بدسرپرست و سرپرست خانواده فعال در عرصه کسب و کار به دستگاه‌های متولی بود تا بتوانند با دریافت تسهیلات کارگشایی توانمندی اقتصادی و اجتماعی کسب کنند.

این مسئول به انعقاد قرارداد با صندوق کارآفرینی امید برای ارایه تسهیلات به بانوان کارآفرین اشاره کرد و گفت: یکی از پیگیری‌های مهم ما در این حوزه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای ایجاد کسب و کار پایدار و خانواده محور در افزایش مشاغل خانگی بوده است.

علیخانی یادآور شد: وجود بازارچه‌های دائمی برای فروش محصولات تولیدی از سوی بانوان و زنان سرپرست خانوار علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار باعث رشد اقتصادی و همچنین توانمندی این جامعه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.