مهدوی: شاه مهره‌های پرسپولیس نتیجه بازی با فولاد را عوض کردند/ سپاهان فوتبالی فراتر از لیگ ایران ارائه می‌دهد

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس با شاه مهره‌های خود توانست نتیجه بازی با فولاد را برگرداند.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌ها هفته هفته که به جلو می‌روند، شرایط جسمانی، تیمی و اجرای تاکتیک شان خیلی بهتر می‌شود و فوتبال قابل پسندی ارائه می‌دهند. تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند و تیم شمس آذر هم توانست خودنمایی کند و بازی خوبی برابر مس رفسنجان انجام داد.

سپاهان و پرسپولیس شرایط خیلی بهتری از تیم های دیگر دارند 

او افزود: همه تیم‌ها  قابل احترام هستند، اما به سپاهان و پرسپولیس باید احترام بیشتری گذاشت، چون شرایطشان خیلی بهتر از تیم‌های دیگر است. استقلال جواد نکونام هم با آن همه درگیری و سختی خوب بازی می‌کند. امیدوارم بازی‌های خوب تداوم داشته باشد تا  لیگ ما هر چه  شکوفاتر و پویاتر  شود و تیم ملی قوی داشته باشیم.

گل محمدی تیم سرعتی و تاکتیکی خوبی درست کرده است 

مهدوی درباره برد پرسپولیس برابر تیم فولاد خوزستان گفت: این بازی دیدنی بود و حمله، ضد حمله، دفاع و بازیسازی خوبی از سوی ۲ تیم مشاهده کردیم. فولاد با برکناری علیرضا منصوریان انگیزه زیادی پیدا کرده است و بازیکنان این تیم می‌خواستند از اقتدار تیم خود برابر تیم بزرگ پرسپولیس دفاع کنند، اما این سرخپوشان بودند که با شاه مهره‌هایی که داخل زمین و نیمکت دارند در نهایت توانستند  نتیجه بازی را برگردانند.. من به گل محمدی تبریک می‌گویم که تیم یکدست، یکدل، سرعتی و تاکتیکی درست کرده است.

سلمانی بهترین خرید پرسپولیس محسوب می شود 

کارشناس فوتبال درباره اینکه عملکرد یاسین سلمانی در بازی با فولاد چطور دیده است، گفت: زمانی که سلمانی در سپاهان و تیم ملی امید هم بود من تعریفش را می‌کردم. یاسین فوتبال حرفه‌ای ارائه می‌دهد و نفر روبروی خود را به سادگی از پیش رو برمی دارد و سرعت و تکنیک دارد و تاکتیک پذیر و برای تیمش مفید است. به نظرم  سلمانی بهترین خرید پرسپولیس محسوب می‌شود و سپاهان حیف شد که این بازیکن را از دست داد.

امیدوارم تعطیلات لیگ برتر به درد جواد نکونام بخورد 

او درباره برد استقلال برابر تیم استقلال خوزستان گفت: تیم استقلال شرایط سختی داشته، دارد و ان شا الله که دیگر نداشته باشد، اما این تیم جست و گریخته توانست فوتبالی را ارائه بدهد که بتواند نتیجه را بگیرد. وضعیت جواد نکونام خیلی سخت است و امیدوارم این تعطیلات به دردش بخورد و روند به رشد تیم خود را درست کند. ان شا الله این فیفا دی‌ها جواد را کمک کند تا بتواند استقلالی که دوست دارد را راهی زمین مسابقه کند.

سپاهان پکیچ یک باشگاه بزرگ را دارد 

مهدوی درباره برد تیم سپاهان برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم سپاهان که حرف اول و آخر را در فوتبال می‌زند. این تیم فوتبالی فراتر از لیگ ایران ارائه می‌دهد و به طور کامل  تیم  تکنیکی و تاکتیکی است. همچنین  شاه مهره، مدیریت قوی  و پول خوب، شرایط ایده آل، مربی فهیم و در مجموع پکیچ یک باشگاه بزرگ را سپاهان دارد.

تعطیلات به نفع و ضرر تیم ها است 

او درباره اینکه فیفا دی‌ها به نفع  یا ضرر کدام تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال هستند، گفت: به نظرم تعطیلات به نفع تیم‌هایی هستند که در بدنسازی نتوانستند بازیکن بگیرند، کار خود را زودتر شروع کنند و بازی تدارکاتی داشته باشند. همچنین  برای تیم‌هایی که نتواستند شاکله تیمی خود را کامل کنند و تاکنیک‌های خود را اجرا کنند تعطیلات  به دردشان می‌خورد. البته تیم‌هایی که روند رو به رشدی داشتند و در کورس قهرمانی و یا در شرایط خوب بدنی بودند، تعطیلات به ضررشان تمام می‌شود.

درصد بالایی از قهرمانی به  ۳ تیم اول  تعلق دارد

کارشناس فوتبال درباره اینکه مدعیان قهرمانی چه تیم‌هایی هستند، گفت: به نظرم  ۳ تیم اول  جدول رده بندی یعنی تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال حرف اول و آخر را می‌زنند و  تیم‌های تراکتور و گل گهر هم می‌توانند به جمع مدعیان اضافه شوند. اکنون تیم  آلومینیوم هم با مربی جوانش در بالای جدول حضور دارد. احتمالات قهرمانی زیاد است، اما درصد بالایی به ۳ تیم اول  تعلق دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار