تجلیل از دانش آموز افتخار آفرین سیرجانی

فرماندار سیرجان از ریحانه نجمی نوری نخبه سیرجانی که در کنکور سراسری، رتبه چهاردهم تجربی را کسب کرده بود، تجلیل کرد.

علی یعقوبی فرماندار سیرجان با نخبه سیرجانی که در کنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه چهاردهم در رشته پُر رقابت تجربی شده است، دیدار کرد و افتخار‌آفرینی وی را تبریک گفت.

او در این دیدار ضمن تجلیل از ریحانه نجمی نوری، این موفقیت را به وی، خانواده، معلمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تبریک گفت و خطاب به وی و خانواده اش، بیان کرد: شما، اسباب افتخار شهرستان سیرجان را فراهم کرده اید. بدانید که ما قدر زحمات و تلاش شما و خانواده را می‌دانیم؛ چرا که روزی این مراحل کنکور و ورود به دانشگاه را سپری کرده و با سختی‌های مسیر آشنا هستیم و می‌دانیم که از هیچ تلاشی دریغ نکرده اید.

یعقوبی افزود: امیدواریم خداوند این توفیقی که نصیب شما و ما کرده را افزون کند و در همه مراحل اسباب افتخارآفرینی برای کشورمان باشید.

او اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و پرتلاش شهرستان در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح ملی و جهانی باشیم.

 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز در این دیدار با بیان اینکه بار دیگر درخشش دانش آموزان شهرستان در عرصه های ملی دل همشهریان سیرجانی را شاد و مسرور کرد، اظهار داشت: کسب رتبه۱۴ کشوری کنکور و ششم منطقه در گروه آزمایشی علوم تجربی از سوی دانش آموز سیرجانی افتخاری بزرگ و پیامی زیبا برای نشان دادن توانایی‌ها و استعداد‌های درخشان فرزندان ساعی این شهرستان است که توانسته اند در صحنه‌های علمی خوش بدرخشند.

عباس عزت آبادی با اشاره به اینکه در کنکور سراسری سال ۹۶ نیز امیر حسین قاسمی نژاد رائینی توانست رتبه یک کنکور تجربی را کسب کند، افزود: این موفقیت‌ها نشان از استعداد‌های ناب و درخشان در شهرستان و تلاش و مجاهدت فرهنگیانی دارد که برای شکوفایی این استعداد‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

در این دیدار و نشست صمیمی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان و جمعی از معاونین و مدیران آموزش و پرورش شهرستان نیزحضور داشتند.

در پایان این مراسم فرماندار سیرجان با اهدای لوح و هدیه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده از وی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.