استاندار زنجان:

در حوزه کنترل آب های سطحی در استان عقب ماندگی داریم

استاندار زنجان گفت: در حوزه کنترل آب های سطحی در استان عقب ماندگی داریم و با پیگیری هایی که در جریان است امیدواریم این کاستی مرتفع شود.

محسن افشارچی استاندار زنجان روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان طارم با بیان اینکه رویکرد مدیریتی استان پیگیری مجدانه اجرای طرح های اساسی است، گفت: مدیران اجرایی باید توجه داشته باشند که با پیگیری های زیاد گشایش های زیادی اتفاق می افتد.

وی ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دولت سیزدهم مفتخر به تمجید رهبری شد و این امر موجب انرژی مضاعفی برای حرکت بیشتر در مدیران اجرایی است و باید این تمجید را قدر بدانیم.

افشارچی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسأله پیگیری و محکم کارکردن دولت اشاره کرد و افزود: جهت گیری دولت پیگیری کارهایی است که سال های سال روی زمین مانده و در این مسیر موفقیت هایی هم به دست آمده است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اصلی ترین و بزرگ ترین مسأله شهرستان طارم و البته کل استان، آب است، گفت: در حوزه کنترل آب های سطحی عقب ماندگی داریم بطوری که پنج درصد آب های استان کنترل شده در حالیکه این میزان در استان آذربایجان شرفی ۷۵ درصد است.

وی ادامه داد: برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه آب اصرار داریم و این موضوع را از وزارت نیرو پیگیری می کنیم و امیدواریم گره های اعتباری در این خصوص را در سفر دوم رییس جمهور حل کنیم.

وی همچنین به لزوم افزایش بهره وری در آب تاکید کرد و گفت: پروژه های متعددی در این راستا در سطح استان در دست پیگیری و اجرا است.

افشارچی با بیان اینکه در حوزه راه های طارم اقدامات مختلفی از قبیل روکش آسفالت برای بهینه کردن مسیرهای ارتباطی انجام می شود، گفت: محور بناب به دیزج که مدت ها راکد مانده بود، امسال ۸۰ میلیارد تومان برای پیشبرد آن اختصاص یافت و با تکمیل این طرح فاصله طارم تا مرکز استان تا ۴۰ دقیقه کاهش می یابد.

وی در خصوص رفع مسائل بیمارستان شهدای طارم بر لزوم توسعه سرویس های پایه مثل اورژانس و سی تی اسکن و امکانات آزمایشگاهی و تشخیصی تاکید کرد و گفت: وجود این خدمات میزان مراجعه برای دریافت خدمات را در شهرستان افزایش می دهد و از مراجعه ساکنان طارم این مرکز استان می کاهد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدمات انجام شده در حوزه گاز رسانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص برخی ناهماهنگی ها  مشکلاتی را ایجاد می کند و لازم است مردم همکاری بیشتری را داشته باشند.

بهره برداری از پروژه های آبیاری تحت فشار در اراضی روستاهای میرزاخانلو و غلام چمن، بهره برداری از چند پروژه راهسازی، افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی، بهره برداری همزمان از چند طرح گاز رسانی و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان از برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان به طارم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام و تشکر از رسانه مردمی باشگاه خبرنگاران جوان
در گرامیداشت هفته دولت، پرسنل سازمان همیاری زنجان نزدیک به یازده ماه است از آذر۱۴۰۱ که حقوقشان و معوقات آنها پرداخت نشده. مسئولین در این روزها فقط مشغول افتتاح پروژه ها و بازدیدها و حضور در جلسات می باشند اما از برنامه ریزی و اقدام برای پرداخت حقوق ۵۰ نفر کارکنان سازمان همیاری شهرداریها ی زنجان عاجزند و هیچ یک از مسولین به فکرچاره ای برای خانواده های این کارکنان و کارگران نیست.چرا؟ آقای رییس جمهور، عاجزانه خواهشمندیم اقدام عاجل و کارسازی صورت دهید. گناه ما کارگران و پرسنل چیست؟ بخاطر خدا و امام حسین سازمان همیاری زنجان را در این وضعیت گرانی و تورم معیشت دریابید.همه این عزیزان گرفتار و مقروض بانکها و بدهکار مردم و در پرداخت کرایه خانه و هزینه های درمانی و مخارج تحصیل فرزندان و تامین مایحتاج اولیه زندگی ناتوان مانده اند.این خانواده های نجیب و فهیم و مسلمان را دریابید.خدایی هست و آخرتی هست. به قرآن زندگی تمام این خانواده ها نابودشده است.